مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 12:452022-11-03اجتماعي

خدمت رسانی کاروان سلامت و نیکوکاری به 570 خانوار در «بارده»


مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: 570 خانوار از ساکنان بارده از خدمات کاروان سلامت و نیکوکاری این جمعیت بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری، مسعود مثنوی با بیان اینکه کاروان های سلامت و نیکوکاری اعزامی به نقاط محروم،کم برخوردار و حادثه دیده، تبلور خدمت رسانی اعضای داوطلب این جمعیت است،گفت: داوطلبان هلال احمر همواره در امر کمک به بیماران نیازمند و خانواده های بی بضاعت پیشتاز بوده و خدمات داوطلبانه با اهداف بشردوستانه و بدون هیچ گونه چشم داشتی به همنوعان و اقشار نیازمند جامعه ارائه می شود.

مثنوی با اشاره به حضور کاروان سلامت و نیکوکاری جمعیت هلال احمر در روستای بارده بیان کرد: این کاروان با حضور رییس بانک سپه استان و داوطلبان متشکل از روانشناس، مشاور و ماما در قالب تیم های درمانی، فرهنگی، حمایت روانی، به مدت یک روز انجام شد و 570 خانوار از ساکنان این منطقه از این خدمات بهره مند شدند و همچنین 570 تخته پتو بین اهالی روستای بارده توزیع شد.

وی در ادامه گفت: در طول سال به دلیل بروز حوادثی چون بارندگی های طولانی، وزش بادهای شدید و خشکسالی، عشایر دچار خسارت های جبران ناپذیری می شوند که نیاز به حمایت دارند و جمعیت هلال احمر استان در این راستا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی کاروان سلامت و نیکوکاری به 570 خانوار در «بارده»

خدمت رسانی کاروان سلامت و نیکوکاری به 570 خانوار در «بارده»