مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 11:502022-11-03سياسي

دعوت از مردم خراسان جنوبی برای حضور در مراسم 13 آبان


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از مردم ولایت مدار و استکبار ستیز خراسان جنوبی برای شرکت در حماسه بصیرتی یوم الله 13 آبان دعوت بعمل آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی طی اطلاعیه ای از مردم استکبارستیز و بصیر خراسان جنوبی برای شرکت مراسم یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت کرد.

در این دعوت نامه چنین آمده است: یوم الله 13 آبان حماسه بزرگ ایستادگی، مقاومت و استکبار ستیزی که در حافظه ملت انقلابی و بصیر ایران، روزی اثرگذار و فراموش نشدنی است.

تلاقی سه رویداد مهم تاریخی، در سال 1343 حمله دژخیمان رژیم پهلوی به دانش آموزان مظلوم در سال 1357 و همچنین خروش انقلابی دانشجویان پیرو خط امام و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در بهمن ماه 1358 نقطه عطف بزرگی در تاریخ پر افتخار مبارزات به شمار می رود.

این روز بزرگ و حماسه ساز، هر ساله یاد آور طنین فریادهای آزادی خواهی و عدالت گستری  و ظلم ستیزی بت شکن زمان خمینی کبیر، علیه استکبار و استبداد جهانی است که  انقلاب دوم در تسخیر جاسوسخانه امریکا  و شکست هیمنه پوشالی آمریکای جنایتکار و تروریست پرور توسط دانشجویان مسلمان پیروخط امام، نام گذاری شد و به عنوان نقطه پیوند برگ های زرین تاریخ آزادگی ملت بزرگ، جلوه گر تابلوی زیبا از ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از مردم خراسان جنوبی برای حضور در مراسم 13 آبان

دعوت از مردم خراسان جنوبی برای حضور در مراسم 13 آبان