مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 10:402022-11-03سياسي

رییس سازمان بسیج زنان: اشتغال 300 هزار زن سرپرست خانواده در دستور کار است


رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور توجه به اشتغال جوانان و زنان سرپرست خانواده را یکی از مفاد سند یاد شده دانست و بیان کرد: درپنج سال نخست سند نقشه راه اعتلای بسیج جامعه زنان 300 هزار زن سرپرست خانواده در کشور به اشتغال پایدار می رسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مینا بیابانی رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: حوادث و شرایط پیش آمده تامل برانگیز و تمام کم کاری ها، کاستی ها و غفلت های ما در این سال ها را گوشزد، یادآور و در معرض دیدگان قرار داد.

وی افزود: جوانان به عنوان آینده سازان کشور به شمار می روند و همه ما برای تربیت و تحقق نسلی در تراز اهداف انقلاب تلاش می کنیم.

رییس سازمان بسیج جامعه زنان اضافه کرد: اغتشاش های اخیر می تواند هشداری برای همه اصحاب و متولیان فرهنگ کشور باشد که خلاء ها و کوتاهی هایی که داشته ایم را جبران کنیم.

بیابانی با تاکید بر ضرورت اصلاح روند رفتاری گذشته اظهارکرد: در همین ارتباط می طلبد ضمن آسیب شناسی دقیق شرایط تلاش شود انس بیشتری با جوانان و نوجوانان برقرار کنیم.

رییس سازمان بسیج جامعه زنان گفت: حوزه رسانه و فضای مجازی کشور در سال های گذشته با تلاطم ها و نگرش های سیاسی بی توجهی و ولنگاری مواجه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بسیج زنان: اشتغال 300 هزار زن سرپرست خانواده در دستور کار است

رییس سازمان بسیج زنان: اشتغال 300 هزار زن سرپرست خانواده در دستور کار است