مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-02اجتماعي

طرح ضربتی لایروبی بیش از 60 هزار مترمربع از انهار تهران


شهردار منطقه 12تهران از اجرای طرح ضربتی لایروبی بیش از 60 هزار مترمربع از انهار روباز و روبسته این منطقه در آستانه فصل بارندگی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، امیر یزدی شهردار منطقه، ضمن آرزوی آغاز باران رحمت الهی بر سراسر میهن اسلامی از آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری این منطقه به منظور رفاه حال شهروندان در این ایام خبر داد.

یزدی گفت: با توجه به قرارگرفتن در آستانه فصل بارش، نواحی 6گانه منطقه 12 هم اکنون در آمادگی کامل به سر می برند و تمهیداتی همچون لایروبی و کنترل مستمر همه انهار روباز و روبسته (به طول 60 هزار و 206 متر)، مسیل ها و زیر پل ها، تخلیه حوضچه های زباله گیر به همراه کنترل مستمر آنها برای این منظور پیش بینی شده و به انجام رسیده است.

وی افزود: هنگام بارندگی هم با توجه به اعلام سازمان هواشناسی و بی سیم منطقه، همه عوامل در حوزه خدمات شهری و گروه های 137 به حالت آماده باش درآمده و در نقاطی که گاهی تجربه آب گرفتگی داشته اند و احتمال آب گرفتگی در آنها وجود دارد، عوامل به صورت شیفتی با تجهیزات انفرادی و کامل حضور پیدا می کند و در صورت بروز مشکل نسبت به رفع آن اقدام خواهد کرد.

شهردار قلب طهران در توضیح برخی از این تمهیدات بیان کرد: کیسه های شن برای رفع مشکل نقاط آب افتادگی و آب گرفتگی از هم اکنون تهیه شده که این کیسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ضربتی لایروبی بیش از 60 هزار مترمربع از انهار تهران

طرح ضربتی لایروبی بیش از 60 هزار مترمربع از انهار تهران