مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-02اقتصادي

چاه های مجاز کنتورهای هوشمند نصب کنند


استاندار همدان با بیان اینکه چاه های مجاز کنتورهای هوشمند نصب کنند گفت: کشاورزان باید محصولات کم آب بر کشت کرده و توسعه کشت گلخانه ای را در دستور کار قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان اظهار کرد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای موجود، وارد سومین سال خشکسالی شدیم که بیش از 80 درصد از کشور را نیز در بر گرفته است.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد در شرایط کنونی در زمینه مصرف آب خانگی، روش های درست و صحیح را به کار بگیریم گفت: الگوی مصرف در مصارف خانگی، کشاورزی و صنایع، باید به طور جد در دستور کار قرار گیرد.

استاندار همدان بیان کرد: 80 درصد از آب استان در بخش کشاورزی مصرف می شود؛ بنابراین اگر شیوه های صحیح مصرف آب را رعایت نکنیم، در آینده منابع آب به پایان خواهد رسید.

وی تأکید کرد: به منظور کاهش مصرف آب، افزایش بهره وری و ایجاد اشتغال، کشاورزان باید محصولات کم آب بر کشت کرده و توسعه کشت گلخانه ای را در دستور کار جدی قرار دهند.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه میزان برداشت از آب، باید کنترل شود اظهار کرد: چاه های مجاز کنتورهای هوشمند نصب کنند و چاه های غیر مجاز نیز مسدود شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاه های مجاز کنتورهای هوشمند نصب کنند

چاه های مجاز کنتورهای هوشمند نصب کنند