مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 11:502022-11-02سياسي

راه شهید سلیمانی ادامه دارد/ جوانان انقلابی هوشیار شده اند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد رضا نقدی صبح چهارشنبه در گلزار شهدای کرمان و بعد از زیارت مرقد شهید سلیمانی گفت: یکی از اقدامات قابل توجهی که شهید سلیمانی انجام داد مقابله با تروریسم و داعشی ها بود، - معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با تاکید بر ادامه راه شهید سلیمانی گفت: شقاوت تروریست ها و کشتن کودکان در آغوش مادرانشان نشان داد که شهید سلیمانی چه اقدامات بزرگی انجام داده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد رضا نقدی صبح چهارشنبه در گلزار شهدای کرمان و بعد از زیارت مرقد شهید سلیمانی گفت: یکی از اقدامات قابل توجهی که شهید سلیمانی انجام داد مقابله با تروریسم و داعشی ها بود، در روز های اخیر مردم دیدند که تروریست ها و افراد شقی می توانند چه کار هایی انجام دهند و چگونه امنیت جامعه را مخدوش کنند.

وی گفت: کشتن کودکان در آغوش مادرانشان و به شهادت رساندن زن و مرد بی گناه نشان داد مبارزه با تروریست چقدر مهم است و مردم را بیشتر قدر دان شهید سلیمانی کرد.

وی عنوان کرد: آزادی قدس یکی از مهمترین اهداف شهید سلیمانی بود و امروز جوانان بیش از گذشته پیرو و ادامه دهنده راه شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه شهید سلیمانی ادامه دارد/ جوانان انقلابی هوشیار شده اند

راه شهید سلیمانی ادامه دارد/ جوانان انقلابی هوشیار شده اند