مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 10:152022-11-02سياسي

انجام آزمایش DNA از خانواده های شهدای مفقود الاثر کازرون


فرمانده سپاه شهرستان کازرون از گرفتن آزمایش DNA از خانواده های شهدای مفقود الاثر این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل گفت: آزمایش DNA از خانواده های شهدا که هنوز پیکر مطهر شهیدان آنها پیدا نشده است برای شناسایی به کمیته تحقیق و تفحص و ستاد معراج  تهران ارسال شد.

وی در مراسم خونگیری از خانواده معظم شهدای گمنام شهرستان کازرون بیان کرد: انجام آزمایش خون DNA  از خانواده شهدای گمنام ملاک تشخیص هویت شهدا می باشد.

سرهنگ توکل افزو: با هماهنگی های به عمل آمده توسط سپاه استان و ایثارگران ناحیه در مرحله دوم از 10 خانواده شهید مفقود الاثر شهرستان کازرون از هر خانواده 2 نفر نمونه گیری  DNA  به عمل آمد.

وی یادآور شد: شهرستان کازرون از شهرستان های فعال در تمامی صحنه های انقلاب بوده که با اهداء1300 شهید گلگون کفن برای نظام و انقلاب ایفای نقش نمود و از این تعداد شهید 70 شهید والامقام این شهرستان مفقود الاثر هستند.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون با بیان این که تحقیقات در زمینه شناسایی شهدا از سال 1381 در کشور آغاز شده است، افزود: در این تحقیقات که با همکاری کمیته جستجوی مفقودین انجام می شود، تمام پیکرها و یا نمونه هایی که در عملیات جستجو و تفحص در محدوده های مرزی و برون مرزی به دست می آید مورد بررسی و آزمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام آزمایش DNA از خانواده های شهدای مفقود الاثر کازرون

انجام آزمایش DNA از خانواده های شهدای مفقود الاثر کازرون