مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-02اقتصادي

کمک 50 میلیون دلاری بانک توسعه آسیایی به قرقیزستان


بانک توسعه آسیایی کمک بلاعوض 50 میلیون دلاری به منظور حمایت از امنیت غذایی و حمایت اجتماعی از گروه های آسیب پذیر جمعیت پس از بیماری کرونا به قرقیزستان ارائه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، بانک توسعه آسیایی کمک بلاعوض 50 میلیون دلاری به دولت قرقیزستان برای حمایت از امنیت غذایی، حمایت اجتماعی و معیشت جمعیت های آسیب پذیر در پی بیماری همه گیر کووید-19 در بحبوحه وضعیت اوکراین تصویب کرد.

این بسته شامل کمک مالی 25 میلیون دلاری صندوق توسعه آسیایی و وام 25 میلیون دلاری است.

بانک توسعه آسیایی همچنین 400 هزار دلار کمک برای بهبود ظرفیت دولت برای تطبیق برنامه و تقویت سیستم نظارت و ارزیابی و نیز شناسایی زمینه های اصلاحات برای حمایت بیشتر ارائه خواهد کرد.

باب غفوراف کارشناس مدیریت عمومی بانک توسعه آسیایی گفت: این برنامه بر پایه دانش قوی کشور و همکاری نزدیک با قرقیزستان است که به تقویت تاب آوری اقتصادی کشور و بهبود وضعیت اجتماعی با ارائه حمایت های اساسی از جمعیت های آسیب پذیر در زمان های سخت کمک می کند.

یوگنی ژوکوف مدیر کل بانک توسعه آسیایی در امور آسیای مرکزی و غربی گفت: ما خوشحالیم که شاهد تصویب این برنامه در زمانی هستیم که فضای مالی در کشور قرقیزستان محدود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 50 میلیون دلاری بانک توسعه آسیایی به قرقیزستان

کمک 50 میلیون دلاری بانک توسعه آسیایی به قرقیزستان