موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - افزايش حقوق - كاركنان دولت - رياست جمهوري - كميته امنيت ملي - كشتي جام ابراهيم مصطفي - گام هاي كاهش تعهدات - مهاوم ايراني اش - مسكن فرهنگيان - ثبت نام اقدام ملي مسكن - راهپيمايي موتوري و خودرويي - آبفا شيراز - گرفتار در برف - توليد محتوا وب سايت - روياي نيمه شب - قطرات آلوده - سازه هاي ساختماني

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 08:352022-11-02فرهنگي

تراژدی سریال های کمدی در تلویزیون


با وجود این که «افزایش امید و نشاط در فضای عمومی کشور» یکی از ماموریت ها در حکم انتصاب جبلی رییس صدا و سیماست، اما سریال های طنز تلویزیون از ابتدای 1401، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه خراسان، از ابتدای امسال تا پیش از ایام عزاداری محرم و صفر سریال های مختلفی در ژانر کمدی روی آنتن رفتند و یک ماه پس از پایان عزاداری نیز، سریال آزادی مشروط در کنداکتور شبکه یک جای گرفت.

به استثنای زیرخاکی 3 ، دیگر مجموعه ها مانند خداداد ، خوشنام و وضعیت زرد نتوانستند درصد قابل توجهی مخاطب داشته باشند و سریال آزادی مشروط که اکنون در حال پخش است نیز کیفیت رضایت بخشی ندارد.

سریال جزر و مد که گفته شده فضایی شاد و مفرح دارد نیز از شبکه 2 آماده پخش است، اما این مجموعه هم جزو امید های تلویزیون محسوب نمی شود.

زیرخاکی 3شبکه یک در ابتدای سال با پخش مجموعه زیرخاکی 3 شروع خوبی داشت و توانست با این سریال، در میان پربیننده ترین مجموعه های نوروز 1401 صدرنشین شود.

زیرخاکی 3 مانند دو فصل قبلی، ماجرا های گیر افتادن فریبرز در یک موقعیت اشتباهی را پیگیری می کرد و قصه آن بیشتر در اردوگاه اسرای ایرانی می گذشت.

زیرخاکی 3 با ایجاد موقعیت های کمدی خوب و طنازی های جالب فریبرز و پررنگ کردن حضور کاراکتر کشور به عنوان مکملی برای شخصیت پریچهر ، توانست در فصل جدید هم کیفیت ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراژدی سریال های کمدی در تلویزیون

تراژدی سریال های کمدی در تلویزیون