مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 20:002022-11-01سياسي

واکنش به انتشار اخبار خروج عده ای خاص از کشور


سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام گفت: تا به این لحظه هیچ پرواز اختصاصی از فرودگاه امام انجام نشده و تمام پروازها برنامه ای بوده که اطلاعات آن از طریق تابلو پروازی در انتشار عمومی می شود و پروازهای کارگو هم طبق روال انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، سعید چلندری، سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام درباره انتشار اخباری مبنی بر انجام پروازهای خارج از برنامه برای خروج عده ای خاص از کشور اظهار داشت: تا به این لحظه هیچ پرواز اختصاصی از فرودگاه امام انجام نشده و تمام پروازها برنامه ای بوده که اطلاعات آن از طریق تابلو پروازی در انتشار عمومی می شود و پروازهای کارگو هم طبق روال انجام می شود.

وی با بیان اینکه در هیچ رده ای هیچ تغییر برنامه پروازی نداشتیم، به ایلنا گفت: به هیچ عنوان فرودگام امام پرواز اختصاصی نداشته است و هیچ تغییری در سطح شهر فرودگاهی در ارگان ها و ارائه خدمات نداشتیم.

مسائل زیادی در این باره عنوان شده که هیچ یک از آنها صحت ندارند.

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام درباره طرح موضوعاتی مانند ایجاد مسیر جداگانه ای برای تردد برخی از مسافران در فرودگاه امام، گفت: به هیچ عنوان مسیر مجزایی برای انتقال برخی از مسافران نداریم و همه مسافران از مسیر مشخص ترمینال مسافری یا مسیرهای مشخص CIP و VIP عبور می کنند و این مسیرهای عب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش به انتشار اخبار خروج عده ای خاص از کشور

واکنش به انتشار اخبار خروج عده ای خاص از کشور