مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 18:312022-11-01سياسي

گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی حرم شاهچراغ در دانشگاه صنعتی اصفهان+ تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان،ظهر امروز آیین گرامیداشت اولین سالگرد احراز هویت شهید حسین شکراییان و بزرگداشت شهدای حوادث اخیر در دانشگاه صنعتی  پس از نماز در صحن مسجد فاطمه زهرا(س) و با حضور دانشجویان و اساتید و کارکنان این دانشگاه برگزار شد.

بهشت شهدای گمنام دانشگاه صنعتی اصفهان، در کنار مسجد فاطمه الزهرا(س) از 14 سال پیش میزبان سه شهید جاویدالاثر بود که سال گذشته هویت یکی از آن سه رفیق، به نام دانشجوی شهید حسین شکراییان پس از 39 سال چشم انتظاری خانواده اش شناسایی شد.

  حجت الاسلام علی رهبر، عضو هیأت علمی مرکز معارف اظهار داشت: وظیفه هر فرد اهل نمازی است که یاد شهدای حرم شاهچراغ و پاسبانان امنیت را گرامی بدارد.

وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در طی 200سال، ایران را تکه تکه کردند اما جوانان، میانسالان و دانشجویان در 8سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک را به دشمن ندادند، خاطرنشان کرد: شیعه خون دل خورد تا حکومت تشکیل شود، لندن نشین ها و آمریکایی ها اعتراف کرده اند که انقلاب اسلامی با ریشه های قوی که دارد، هرگز از بین نمی رود.

رهبر با بیان اینکه در 3سال اخیر حدود 2500 تجمع اعتراضی برگزار شده و این نشان می دهد که کشور اسلامی ما با اعتراض مشکلی ندارد، عنوان کرد: ما حساب دانشجویان را از براندازها جدا می دانیم و اگر حکمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی حرم شاهچراغ در دانشگاه صنعتی اصفهان+ تصاویر

گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی حرم شاهچراغ در دانشگاه صنعتی اصفهان+ تصاویر