مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 16:152022-11-01سياسي

توزیع هزار بسته کمک مومنانه در بابلسر


فرمانده بسیج ناحیه بابلسر از تهیه هزار بسته کمک مومنانه نیازمندان این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، مصطفی بازوند در مراسم چهاردهمین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و سازندگی سپاه کربلا و خیران برگزار و این بسته ها بین نیازمندان و محرومان شهرستان توزیع می شود.

وی خدمات به نیازمندان در زمینه های مختلف به ویژه بحث محرومیت زدایی را بسیار ارزشمند دانست و گفت: قطعا این نهاد مقدس با قدرت و بیش از گذشته در راستای خدمت به مردم و اقشار ضعیف جامعه گام برخواهد داشت.

فرمانده بسیج ناحیه بابلسر با بیان اینکه تا زمانی که قشر ضعیف و نیازمند در جامعه وجود دارد، کمک های مومنانه نیز ادامه خواهد داشت،اضافه کرد: بسیج نیز در کنار خیران و دستگاه های مختلف، همواره در میدان خدمت به مردم به ویژه قشر ضعیف بوده است.

حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر نیز در این همایش گفت: رزمایش مواسات توجه به همنوعان و گره گشایی از کار مردم از ویژگی های اولیای الهی است و مردم عزیز ما که درس آموخته مکتب رسول خدا هستند و آموزه های قرآنی را در زندگی خودشان به کار می بندند یک عرصه تجلی مهرورزی رزمایش مواسات است.

امام جمعه بابلسر افزود: امروز هم شهرستان بابلسر به همت عزیزان ما در مجموعه سپاه تعداد هزار بسته معیشتی را برای خانواده نیازمند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع هزار بسته کمک مومنانه در بابلسر

توزیع هزار بسته کمک مومنانه در بابلسر