مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 13:302022-11-01اقتصادي

پرداخت 769 میلیاردتومان از مطالبات چایکاران استان های شمالی


رییس سازمان چای کشور با تأکید بر لزوم توجه به پرداخت مطالبات چایکاران در سطح کشور گفت: بر اساس آمار تاکنون 769 میلیاردتومان ، معادل 82 درصد مطالبات چایکاران گیلان و مازندران پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارسی از رشت، حبیب جهانساز امروز در جمع خبرنگاران با بیان فرصت تعیین شده برای خرید تضمینی برگ سبز چای از چایکاران به اتمام رسیده است، اظهار کرد: از اردیبهشت امسال تاکنون 115 هزار و 731 تن برگ سبز چای به ارزش بیش از 945 میلیاردتومان از چایکاران شمال کشور خریداری شد که 58 هزار و 720 تن، معادل 50 درصد چای خریداری امسال درجه یک و بقیه درجه دو است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به پرداخت مطالبات چایکاران در سطح کشور گفت: بر اساس آمار تاکنون 769 میلیاردتومان ، معادل 82 درصد مطالبات چایکاران گیلان و مازندران پرداخت شده است.

رییس سازمان چای کشور، تولید چای خشک را یکی از راه های کسب درآمد برای چایکاران دانست و افزود: با تلاش های صورت گرفته تاکنون 26 هزار و 39 تن چای خشک در کارخانجات چایسازی شمال کشور چای خشک تولید شده است.

 جهانساز با اشاره به ظرفیت استان های شمالی در تولید برگ سبز چای بیان کرد: استان های گیلان و مازندران به دلیل شرایط زیست محیطی و آب و هوایی مناسب دارای ظرفیت بسیار خوبی به لحاظ تولید و برداشت برگ سبز چای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 769 میلیاردتومان از مطالبات چایکاران استان های شمالی

پرداخت 769 میلیاردتومان از مطالبات چایکاران استان های شمالی