مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 12:352022-11-01بين الملل

افزایش تلفات هالووین به 156 کشته؛ وزیر کشور کره جنوبی عذرخواهی کرد


مین» وزیر کشور کره جنوبی در نشست پارلمان، از مردم به دلیل ناتوانی در مدیریت ازدحام مرگبار در جریان مراسم هالووین در پایتخت عذرخواهی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حادثه مرگبار در جریان جشن هالووین در پایتخت کره جنوبی همچنان خبرساز است و به گفته مقام های سئول شمار تلفات به حداقل 156 کشته افزایش یافته است.

 منابع رسانه ای در سئول خبر دادند که لی سانگ-مین وزیر کشور کره جنوبی در نشست پارلمان، از مردم به دلیل ناتوانی در مدیریت ازدحام مرگبار در جریان مراسم هالووین در پایتخت عذرخواهی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر منطقه ایتائه وون ناکام ماندند.

به گفته رسانه ها، ناتوانی پلیس و دیگر نهادهای دولتی کره جنوبی در شرایطی انجام شده که آنها می دانستند جمعیتی زیادی قرار است شنبه شب در سئول گردهم بیایند.

وزیر کشور کره جنوبی در جمع قانونگذاران پارلمان گفت: من عمیقا از مردم عذرخواهی می کنم که با وجود مسئولیت بی نهایت دولت در قبال امنیت مردم، حادثه اخیر رخ داد .

لی سانگ-مین در این نشست ضمن تعظیم کردن در برابر نمایندگان پارلمان کره جنوبی به نشانه عذرخواهی، به آنها و مردم این کشور قول داد که او و دولت نهایت تلاش خودشان را برای جلوگیری از بروز اتفاقات مشابه انجام خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تلفات هالووین به 156 کشته؛ وزیر کشور کره جنوبی عذرخواهی کرد

افزایش تلفات هالووین به 156 کشته؛ وزیر کشور کره جنوبی عذرخواهی کرد