مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 13:452022-10-31اقتصادي

قرار گرفتن 35 درصد مقالات دانشگاهیان تفرش در چارک اول


رییس دانشگاه تفرش از قرار گرفتن 35 درصد از مقالات چاپ شده توسط اعضای هیات علمی دانشگاه تفرش به لحاظ کیفیت در چارک اول خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک ظهر امروز در راستای اجرای طرح ملی توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال تفاهم نامه همکاری بین فنی و حرفه ای استان مرکزی و رییس دانشگاه تفرش منعقد شد.

رییس دانشگاه تفرش در این مراسم گفت: دانشگاه تفرش از پتانسیل های مهم از جمله اساتید جوان در کنار اساتید با تجربه و متخصص برخوردار می باشد که می تواند در راستای خلق ایده و اثرگذاری در امر حوزه پژوهش گام برداشته و نقش کلیدی خود را در راستای ترقی و پیشرفت دانشگاه در عرصه های ملی و جهانی و حرکت در راستای مرجعیت علمی ایفا کند.

سهیل واشقانی فراهانی اظهار کرد: قرار گرفتن 35 درصد از مقالات چاپ شده توسط اعضای هیات علمی دانشگاه تفرش به لحاظ کیفیت در چارک اول، نشان دهنده این امر است که این دانشگاه از نظر اثر بخشی مقالات تراز اول در جایگاه خوب و شایسته ای قرار دارد.

وی افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه تفرش را گامی مثبت در جهت توانمندسازی مهارتی دانشجویان و کمک به اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی عنوان کرد و بیان کرد: دانشجویان می توانند در کنار تحصیلات دانشگاهی از مهارت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار گرفتن 35 درصد مقالات دانشگاهیان تفرش در چارک اول

قرار گرفتن 35 درصد مقالات دانشگاهیان تفرش در چارک اول