مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 08:512022-10-31اقتصادي

دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی به عشایر همت مضاعف داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی صبح امروز در نشست شورای عشایر استان اردبیل اظهار کرد: عشایر نقش مهمی در تولید و حوزه های اجتماعی و فرهنگی دارند و لازم است همه دستگاه های اجرایی با همه توان و امکانات، در راستای حل مشکلات و ارائه خدمات به این قشر تلاش کنند.

وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نسبت به پیگیری مشکلات مربوط به تأمین نهاده های دامی و خرید تضمینی تولیدات عشایر از مرکز کشور، اقدام کند.

دستگاه ها مانع بروز مشکل آب برای عشایر شوند استاندار اردبیل بیان کرد: تلاش برای جلوگیری از بروز مشکلات معیشتی عشایر و تأمین آب پایدار برای مناطق قشلاقی مورد تأکید بوده و ورود جدی دستگاه های مرتبط آب رسانی برای ممانعت از بروز مشکل آب برای عشایر ضروری است.

عاملی بیان کرد: استمهال تسهیلات بانکی و تأمین تسهیلات برای خرید نهاده ها توسط عشایر لازم بوده که پیگیری و اجرایی شدن آن از سوی بانک و دستگاه متولی مورد تأکید است.

گفتنی است؛ 12هزار و 600 خانوار عشایری در استان زندگی می کنند که شامل 5/2درصد از جمعیت استان شده و این عشایر، یک میلیون و 500هزار  دام داشته و سالانه 23هزار متر مربع نیز صنایع دستی تولید می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی به عشایر همت مضاعف داشته باشند

دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی به عشایر همت مضاعف داشته باشند