مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 21:402022-10-30فرهنگي

جیران ؛ یک بار دیگر حسن فتحی ، عشق ، توطئه و ... توی دروازه!


انتخاب بازیگران و استفاده درست از آنها یک دستاورد بزرگ برای جیران است، این اتفاق محدود به نقش های اصلی نیست حتی در مورد نقش هایی که کمتر هم مقابل دوربین ظاهر شده اند، - جیران ؛ یک بار دیگر حسن فتحی ، عشق ، توطئه و .

توی دروازه! انتخاب بازیگران و استفاده درست از آنها یک دستاورد بزرگ برای جیران است، این اتفاق محدود به نقش های اصلی نیست حتی در مورد نقش هایی که کمتر هم مقابل دوربین ظاهر شده اند، صدق می کند.

عصر ایران ؛ نهال موسوی - 31 قسمت از سریال جیران ساخته حسن فتحی پخش شده است و تقریبا به جایی رسیده که مخاطبان خود را یافته است و می توان درباره آن نوشت.

حسن فتحی یکی از معروفترین سریال سازهای ایران است، هم در تلویزیون با ساخت سریال هایی چون پهلوانان نمی میرند ، شب دهم ، مدار صفر درجه ، میوه ممنوعه و .

بسیار شناخته شده است و هم بعدتر در شبکه نمایش خانگی با مجموعه شهرزاد یکی از پربیننده ترین سریال های ساخته شده در این بخش را رقم زد و باعث شد اساسا سریال دیدن بیرون از چهارچوب تلویزیون هم در میان مخاطبان باب شود.

جیران آخرین ساخته در حال پخش فتحی است که آرام، آرام در میان انبوه سریال های این روزها جای خود را تثبیت کرد و علی رغم مسائلی که باعث شد پخش آن برای مدت زمانی با وقفه همراه شود ، اما امروزه بیننده های دارد که هر هفته منتظر قسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جیران ؛ یک بار دیگر حسن فتحی ، عشق ، توطئه و ... توی دروازه!

جیران ؛ یک بار دیگر حسن فتحی ، عشق ، توطئه و ... توی دروازه!