مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 11:502022-10-30اقتصادي

کسب در آمد پایدار در اولویت شهرداری اردبیل است


رسیدن به درآمد پایدار، از برنامه های اولویت دار شهرداری اردبیل است چراکه تحول جدی در منابع شهرداری با درآمد پایدار رخ می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری پیش ازظهر امروز در نشست با کانون سردفتران و دفتریاران اردبیل اظهار کرد: یکی از برنامه های اولویت دار شهرداری اردبیل رسیدن به درآمد پایدار است چراکه تحول جدی در منابع شهرداری با درآمد پایدار رخ می دهد.

  وی با اشاره به اینکه وصول مالیات برای درآمد شهرداری مهم است، افزود: طبق ماده 59 قانون مالیات های مستقیم موضوع مالیات نقل و انتقال قطعی املاک و انتقال حق واگذاری به ترتیب 2درصد و یک درصد به عنوان عوارض، باید به حساب شهرداری واریز شود.

نقش مهم دفاتر اسناد رسمی در وصول مطالبات شهرداری شهردار اردبیل با بیان این که دفاتر اسناد رسمی در وصول مطالبات شهرداری نقش مهمی دارند، افزود: تعامل بین دفاتر اسناد و شهرداری ، منجر به وصول مطالبات و درآمدزایی برای شهرداری می شود.

صفری تصریح کرد: شهرداری همچنین برای داشتن شهری زیبا و آباد تلاش می کند که در همین راستا درآمدهای شهرداری صرف خدمات عمومی شهری می شود تا شهری در شأن شهروندان ایجاد شود.

وی در ادامه ضمن قدردانی از همکاری دفاتر اسناد اردبیل با شهرداری، بر وصول مالیات تأکید کرد و گفت: انتظار داریم دفاتر اسناد، همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب در آمد پایدار در اولویت شهرداری اردبیل است

کسب در آمد پایدار در اولویت شهرداری اردبیل است