مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 23:052022-10-29فرهنگي

ضرغامی: تشکیل میزهای گردشگری مقاومت در کشور/ حریم های بام کرمان بررسی شود


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: میزهای گردشگری مقاومت را تشکیل داده ایم و در این مورد آژانس ها و نهادهایی که بتوانند به صورت تخصصی کار کنند، - خبرگزاری فارس_کرمان؛ محبوبه سعیدی: استان کرمان از لحاظ  باستان شناسی و تاریخی یکی از استان های مهم کشور است و به تعبیری استان کرمان بهشت باستان شناسی ایران به شمار می رود.

هم اکنون استان کرمان با هفت اثر ثبت شده در یونسکو بیشترین تعداد آثار ثبت شده جهانی در کشور را به خود اختصاص داده و همچنین 700 اثر ثبت ملی دارد.

کرمان با توجه به آثار ثبت شده جهانی و ملی و وجود آثار طبیعی زیبا اما در جایگاه واقعی خود در این زمینه قرار ندارد و در کشور و جهان آنگونه که باید شناخته نشده است.

پیشرفت 70 درصدی باغ بیرم آباد سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی طی سفر یکروزه امروز برای بازدید از ابنیه تاریخی و افتتاح بزرگترین و زیباترین هتل کاروانسرای درون شهری دو طبقه جهان به کرمان سفر کرد.

اولین بازدید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از باغ بیرم آباد کرمان بود.

سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی در بازدید از باغ بیرم آباد کرمان اظهار داشت: مرمت خودش یک مزیت گردشگری دارد و دانش آموزان و دانشجویان برای دیدن نحوه مرمت آثار علاقه زیادی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی: تشکیل میزهای گردشگری مقاومت در کشور/ حریم های بام کرمان بررسی شود

ضرغامی: تشکیل میزهای گردشگری مقاومت در کشور/ حریم های بام کرمان بررسی شود