مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 20:552022-10-29سياسي

سپاه همدان: دستگیری تمام اشرار دخیل در شهادت پاسدار علی نظری


این افراد که در شهادت سرگرد پاسدار «علی نظری» دست داشتند، در عملیاتی برنامه ریزی شده، شب گذشته در شهرستان ملارد استان تهران دستگیر شدند.

- این افراد که در شهادت سرگرد پاسدار علی نظری دست داشتند، در عملیاتی برنامه ریزی شده، شب گذشته در شهرستان ملارد استان تهران دستگیر شدند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: شش نفر از اشرار متواری که در شهادت علی نظری دست داشتند و در شهرهای مختلف مخفی شده بودند، توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه انصارالحسین(ع) شناسایی شدند و با همکاری و هماهنکی جامعه اطلاعاتی کشور به دام افتادند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه طی یک عملیات فنی و پیچیده اطلاعاتی در مجموع هفت نفر از اشرار که نقش اصلی داشتند، دستگیر شدند، افزود: این افراد که در شهادت سرگرد پاسدار علی نظری دست داشتند، در عملیاتی برنامه ریزی شده، شب گذشته در شهرستان ملارد استان تهران دستگیر شدند.

  وی ادامه داد: شش نفری که در شهادت شهید نظری نقش مستقیم داشتند، با برنامه ریزی و هماهنگی های رده های اطلاعاتی سپاه در استان های مرکزی، تهران بزرگ، خراسان رضوی، هرمزگان دستگیر شدند.

  فرمانده سپاه استان همدان تصریح کرد: تیمی که در ملایر توسط رده های اطلاعاتی رصد و شناسایی شدند با یک برنامه و طرح از قبل پیش بینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه همدان: دستگیری تمام اشرار دخیل در شهادت پاسدار علی نظری

سپاه همدان: دستگیری تمام اشرار دخیل در شهادت پاسدار علی نظری