مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 16:132022-10-29سياسي

واحد تولیدی «فرادانه» در تکریم کارگران موفق بوده است


کارخانه فرادانه تا کنون پرونده شکایتی در اداره کار نداشته و این امر نشانه تکریم کارگران است که باید در دیگر مجموعه ها نیز حاکم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در بازدید از کارخانه تولید خوراک آبزیان فرادانه گفت: این شرکت یک مجموعه محدود ولی مولد است که در آن شاهد عقلانیت در مدیریت، تأمین 70 الی 80 درصد نیاز آبزیان در حوزه میگو و ماهی، صادرات، خودکفایی در عرصه های مختلف صنعتی و ماشین آلات، همکاری با شرکت های نوآور و تلاش برای کاهش وابستگی هستیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: بومی سازی و به کار گرفتن دانش بومی، آبرو بخشیدن به محصولات در خارج از کشور با ارتقای کیفیت و تنوع بخشی محصولات در این مجموعه موج می زند.

وی با بیان اینکه عقلانیت در اداره کردن این مجموعه مشهود است، توضیح داد: نادیده گرفتن حق کارگر و مشکلات کارگری عمده مشکلات کارگاه های تولیدی است که به هم پیوستگی ها را قطع می کند و سبب خواب رفت کارخانه می شود اما این موارد در این مجموعه کم است و حتی نیاز کارگر به خود کارگر واگذار شده و خود فرد تصمیم می گیرد.

وی با اشاره به اینکه عقلانیت اداری سبب تولید بیشتر در این حوزه شده است، افزود: این کارخانه تا کنون پرونده شکایتی در اداره کار نداشته و این امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد تولیدی «فرادانه» در تکریم کارگران موفق بوده است

واحد تولیدی «فرادانه» در تکریم کارگران موفق بوده است