مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 15:302022-10-29سياسي

جمهوری اسلامی بر سر حفظ آرمان های خود کوتاه نخواهد آمد


فرمانده سابق گروه توپخانه 61 محرم سپاه گفت: استقرار نظام جمهوری سلامی حاصل خون شهدای بزرگ چه در زمان مبارزات انقلاب اسلامی و چه در دوران دفاع مقدس است و لذا امروز برای حفظ آرمان ها و دستاوردهای نظامی اسلامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه سردار سرتیپ پاسدار زین العابدین احمدی صبح امروز در آیین گرامیداشت سالروز شهادت شهید مدافع حرم شهید غلامرضا سمایی در مسجد جامع تربت حیدریه افزود: طرح خاورمیانه جدید که توسط صهیونیست بین الملل، آمریکا و کشورهای حامی آن ها قرار بود اجرا شود به برکت جریان های مقاومت با شکست مواجه شده و امروز قدرت انقلاب اسلامی تا شرق مدیترانه به پیش رفته است.

وی افزود: شهید سلیمانی نقش برجسته ای در حفظ تمامیت و عراق را اشغال و سپس اعلام کردند بدنبال طرح خاورمیانه جدید و تحقق واقعی آن در سوریه هستند.

این پیشکسوت دفاع مقدس در ادامه به نقش برجسته شهید سلیمانی در حفظ تمامیت سوریه اشاره و اظهار داشت: ایشان اعلام کرد اگر موفق به تجزیه سوریه شوند، گام های بعدی یعنی تجزیه عراق و ایران در دستور کار خواهد گرفت.

گفتنی است ،سردار شهید غلامرضا سمایی فرمانده واحد دیده بانی منطقه حلب سوریه در آبان ماه 1395 جاری در حلب به فیض شهادت نائل آمد و کارنامه یک عمر مجاهدت مخلصانه خود را به مهر شهادت مزین کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی بر سر حفظ آرمان های خود کوتاه نخواهد آمد

جمهوری اسلامی بر سر حفظ آرمان های خود کوتاه نخواهد آمد