مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 11:552022-10-29سياسي

نخستین مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری تهران بهره برداری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم بهره برداری از نخستین مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری (MRF) و 55 غرفه دریافت پسماند خشک در دهمین شنبه امید و افتخار با حضور پرویز سروری نایب رییس شورای شهر تهران، - نخستین مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری (MRF) و 55 غرفه دریافت پسماند خشک با حضور جمعی از مدیران شهری در منطقه کوهک چیتگر به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم بهره برداری از نخستین مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری (MRF) و 55 غرفه دریافت پسماند خشک در دهمین شنبه امید و افتخار با حضور پرویز سروری نایب رییس شورای شهر تهران، محسن پیرهادی رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، مهدی بابایی رییس کمیته ایمنی شورای شهر تهران، لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری، حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران، شهرداران مناطق 21، 22 و 5، جمعی از مدیران شهری و اصحاب رسانه در منطقه کوهک چیتگر واقع در منطقه22 آغاز شد.

مدیرعامل سازمان مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: امروز اولین مجموعه مدیریت یکپارچه پسماند شهری در حریم شهر ایجاد شد.

محمد مهدی عزیزی افزود: در این مراکز مدیریت پسماند و تفکیک آن ها با اولویت جداسازی حداکثری پسماند با ارزش در مبدا صورت می گیرد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری تهران بهره برداری شد

نخستین مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری تهران بهره برداری شد