مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 00:062022-10-28سياسي

قادر آشنا: دشمن در حادثه شاهچراغ اصولگرا و اصلاح طلب نمی شناخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج قادر آشنا در برنامه تلویزیونی شبکه دنا به حوادث اخیر اغتشاشات و آشوب گری ها در کشور اشاره کرد و گفت: نظیر چنین تحرکاتی را فراوان تر از امروز از اول انقلاب شاهد بودیم.

وی گفت: دشمنان ابتدا جنگ را تحمیل کردند و اکنون هم جنگ وحشتناک تر یعنی تحریم های دشمنان است دشمن طراحی و برنامه ریزی زیادی برای ما داشته و این حوادث فقط مربوط به اکنون نیست و در آینده نیز نظیر آن را خواهیم داشت همچنان که انقلاب های رنگی را در سال های اخیر به کرات شاهد بوده ایم اوکراین کنونی و نظام آن با انقلاب مخملین به چنین جایی رسید.

معاون سازمان سینمایی گفت: مدل های مختلفی را برای جمهوری اسلامی طراحی کردند و مدل های مربوط به جمهوری اسلامی خاص کشور ایران است جنگ و تحریم و ترور خاص ایران بوده و ترور دانشمندان هسته ای تنها در ایران اتفاق افتاده است مشخص است که سناریوهای ایران با بقیه نقاط جهان فرق دارد.

وی با بیان اینکه دشمن سه رکن را نشانه گرفته است گفت: اولین آن اتحاد مردم است که بزرگترین توان و قدرت در ایران، مردم هستند و دوم اینکه بدبین کردن مردم نسبت به نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و نظامی و مهمتر از همه و نکته سوم اینکه رأس جمهوری اسلامی یعنی ولایت فقیه را مورد هدف قرار دهند و از همان اول انقلاب نیز به دنبال این کار بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قادر آشنا: دشمن در حادثه شاهچراغ اصولگرا و اصلاح طلب نمی شناخت

قادر آشنا: دشمن در حادثه شاهچراغ اصولگرا و اصلاح طلب نمی شناخت