مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 23:502022-10-28اقتصادي

راه اندازی بخش جراحی کودکان در خراسان جنوبی


مدیرعامل مؤسسه خیریه کشوری محکم از آمادگی این مؤسسه برای راه اندازی بخش جراحی کودکان دچار ناهنجاری های مادرزادی (نواقص خلقتی) در بیمارستان رازی بیرجند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، صلاح الدین دلشاد، مدیرعامل مؤسسه خیریه کشوری محکم امروز به رسانه ها اعلام کرد: اگر این بخش در بیرجند فعال شود تمام شهرستان های خراسان جنوبی حتی استان های همجوار تحت پوشش قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه برای تجهیز و راه اندازی این بخش نیاز است که استان، پنج میلیارد تومان مساعدت داشته باشد، تصریح کرد: مؤسسه خیریه کشوری محکم معالجه و درمان نوزادان و کودکان دچار ناهنجاری های مادر زادی (نواقص خلقتی) در خانواده های کم توان مالی به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار کشور را برعهده دارد.

دلشاد با اشاره به تعداد زیاد نوزادان دارای انواع ناهنجاری های مادرزادی در خراسان جنوبی و کشور گفت: مؤسسه خیریه محکم برای حمایت مالی و ایجاد هماهنگی های لازم جهت معالجه و درمان این نوزادان که بیشتر نیاز به جراحی یا درمان دارویی دارند آمادگی دارد.

مدیر عامل مؤسسه خیریه محکم اظهار کرد: بسیاری از خانواده های مناطق کم برخوردار جامعه که با تولد نوزادان دچار بیماری های مادرزادی مواجه هستند، برای پیدا کردن مراکز تخصصی مناسب سرگردانند، ضمن آنکه برای تأم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بخش جراحی کودکان در خراسان جنوبی

راه اندازی بخش جراحی کودکان در خراسان جنوبی