مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 12:252022-10-27اقتصادي

برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی ویژه معلولان در سمنان


مدیرکل بهزیستی استان سمنان از برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی ویژه افراد دارای معلولیت با عنوان «حرکت بابرکت» در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمود منطقی، مدیرکل بهزیستی استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران از برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی ویژه افراد دارای معلولیت خبر داد و اظهار کرد: این رویداد با هدف جذب طرح ها و ایده های خلاقانه در حوزه کارآفرینی معلولان با همکاری بهزیستی، کشور و مؤسسه نیکوکاری رعد الغدیر، در نظر دارد تا این رویداد را با هدف احصای ایده های کارآفرینی افراد دارای معلولیت، افزایش اشتغال آنان، بهبود تولید در کشور و سرمایه گذاری روی طرح ها و ایده های کسب و کار نوآورانه، کارآفرینانه و دانش بنیان در حوزه معلولان برگزار کند.

  مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه رویداد حرکت بابرکت در دو محور اصلی توانمندی و سرآمدی برگزار می شود، افزود: علاقه مندان می توانند با شرکت در این رویداد که با محوریت جذب همه ایده ها در تمام نقاط کشور و به صورت ملی برگزار می شود، طرح و برنامه پیشنهادی خود را برای ارائه به سرمایه گذار (بنیاد برکت) ثبت کنند.

منطقی با در نظر گرفتن حمایت بنیاد برکت از این طرح و حمایت از معلولان برای ایجاد اشتغال، حمایت های این بنیاد را شامل آموزش رایگان کسب و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی ویژه معلولان در سمنان

برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی ویژه معلولان در سمنان