مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 16:502022-10-26ورزشي

عملیات اجرایی 11 پروژه نیمه تمام ورزشی نهاوند در حال اجراست


سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: در حال حاضر 11 پروژه ورزشی بالای 50 درصد پیشرفت در نهاوند وجود دارد که عملیات عمرانی آنها در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، سلیمان جوانمردی، سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر 11 پروژه ورزشی بالای 50 درصد پیشرفت در نهاوند وجود دارد که عملیات عمرانی آنها در حال اجراست اظهار کرد:  این پروژه ها شامل چند زمین ورزشی فوتبال، سالن چندمنظوره و استخر است که در سطح شهر و روستا قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد برخی طرح های ورزشی شهرستان به صورت غیرکارشناسی بوده است افزود: در نهاوند 6 استخر در حال احداث است که با توجه به جمعیت شهرستان سه استخر پاسخگوی نیاز بوده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: ساختمان استخر شهرک طالقانی که از 70 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است تا پایان سال مورد بهره برداری می گیرد اگرچه تهیه تجهیزات آن نیاز به اعتبار جدید دارد و در صورت راه اندازی مشکل آب هم از مسائل مهم است.

جوانمردی در خصوص دیگر طرح های ورزشی نیز اظهار کرد: یکی از طرح های نیمه کاره شهرستان سالن باستانی روستای دهفول است که مدتی به علت قصور پیمانکار راکد مانده که اخیرا پیمانکار آن تغییر یافته و عملیات اجرایی این طرح مجددا شروع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی 11 پروژه نیمه تمام ورزشی نهاوند در حال اجراست

عملیات اجرایی 11 پروژه نیمه تمام ورزشی نهاوند در حال اجراست