مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 10:452022-10-26دانش

نهمین کرسی آزاداندیشی با موضوع «دانشگاه و سبک زندگی دانشجویی» برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  نهمین کرسی آزاداندیشی با موضوع «دانشگاه و سبک زندگی دانشجویی» روز دوشنبه 2 آبان ماه از ساعت 10 تا 12 با حضور رضا نوروز زاده استاد دانشگاه پیام نور و سید مهدی آقاپور مدرس دانشگاه تهران برگزار شد.

- نهمین کرسی آزاداندیشی با موضوع دانشگاه و سبک زندگی دانشجویی برگزار شد نهمین کرسی آزاداندیشی با موضوع دانشگاه و سبک زندگی دانشجویی 2 آبان از ساعت 10 تا 12 با حضور استاد دانشگاه پیام نور و مدرس دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  نهمین کرسی آزاداندیشی با موضوع دانشگاه و سبک زندگی دانشجویی روز دوشنبه 2 آبان ماه از ساعت 10 تا 12 با حضور رضا نوروز زاده استاد دانشگاه پیام نور و سید مهدی آقاپور مدرس دانشگاه تهران برگزار شد.

آقاپور مدرس دانشگاه تهران در ابتدای جلسه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه جوانان موتور محرک جامعه هستند و دانشجویان باید تحصیل، تهذیب و ورزش را دنبال کنند، اظهار کرد: جوانان در همه بخش های جامعه می توانند موتور محرک باشند.

جوانان کشور باید از خود گذشتگی و فداکاری داشته باشند و همچنین از توانایی لازم برای انجام امور محوله و مربوطه برخوردار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین کرسی آزاداندیشی با موضوع «دانشگاه و سبک زندگی دانشجویی» برگزار شد

نهمین کرسی آزاداندیشی با موضوع «دانشگاه و سبک زندگی دانشجویی» برگزار شد