مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 11:412022-10-25سياسي

ارتقای حوزه قضایی جاسک از دادگاه بخش به دادگستری شهرستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، آیین تودیع و معارفه رییس دادگستری و دادستان شهرستان جاسک امروز با حضور مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری توجه به حقوق عامه است که بر این اساس از دادستان جدید جاسک خواسته ایم در این رابطه تدابیر ویژه ای را اتخاذ نماید.

قهرمانی صیانت از اراضی ملی، اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی، برخورد قاطع با مخلین نظم و امنیت و همکاری جدی با ادارات و دستگاه های مختلف با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص تعامل با دولت را از مهمترین مأموریت های دادستان جدید جاسک عنوان نمود.

وی همچنین با تأکید بر ضرورت حضور مسئولان قضایی جاسک به ویژه دادستان جدید این شهرستان در بین مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات آن ها، اظهارکرد: رسیدگی به تظلمات و شکایات، اصلاح ذات البین و حل و فصل دعاوی نقشی اساسی و بسیار مهم در ایجاد انتظام در جامعه و تحقق عدالت بر عهده دارد.

قهرمانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نهادینه سازی عدالت در جامعه نیازمند جلب مشارکت های عمومی و ارتباط مؤثر با نخبگان و معتمدین محلی است و به همین منظور استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات، علما و ریش سفیدان برای ایجاد صلح و سازش، ضرورتی اجتناب ناپذیر است که مسئولان جدید حوزه قضایی جاسک باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای حوزه قضایی جاسک از دادگاه بخش به دادگستری شهرستان

ارتقای حوزه قضایی جاسک از دادگاه بخش به دادگستری شهرستان