مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 11:172022-10-25سياسي

ماجرای هم بندی با مسعود رجوی در زندان اوین/ گفتم امنیت شهر با سپاه هست و بس!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر-داوود بحرینی: ساعت 11:30 دقیقه ظهر بود تلفن را برداشتم و با یکی از مبارز ین چهره های دوران ستمشاهی در بوشهر که به واسطه فعالیت های سیاسی و اجتماعی با وی آشنا شده بودم تماس گرفتم.

بوق دوم هنوز نخورده بود که خوبی نبود و کار و کسب مان لنگ شده بود.

جوان فروشنده آهی کشید و گفت با وضعیت اجاره سنگین مغازه ها، تعطیلی اجباری زودهنگام بابت ناآرامی های اخیر به ضرر ما بود و ترس این را داشتیم آسیب فیزیکی به مغازه های مان وارد شود.

ساعت 8 شب شد و تازه خودم را به منزل حاج آقا رساندم؛ دفتر حزب موتلفه را هم به دلیل مشکلات مالی به منزل خود انتقال داده بود و بعد از ظهرهای دوشنبه کلاس قرآن برگزار می شد.

از وی راجع اتفاقات اوایل انقلاب و گروهک های منافق سوالاتی کردم، به دفترش اشاره ای کرد و گفت برخی وقایع در این دفتر قید شده است اما ناقص است.

با لحن ساده و آرامی شروع به سخن کردن کرد.

  به مجاهدین خلق احساس خوبی داشتم! بنده عبدالله فاتحی در سال 1333 در منطقه دشتی روستای سنا متولد شدم و 7 سال بعد با خانواده به شهر بوشهر مهاجرت کردم.

تحصیلات خود را تا سال 1351 در بوشهر به اتمام رساندم اما مدرک دیپلم را در سال 1352 در شیراز اخذ کردم که این تاخیر به دلیل فعالیت های سیاسی و دستگیری توسط ساواک بود که برایم اتفاق افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای هم بندی با مسعود رجوی در زندان اوین/ گفتم امنیت شهر با سپاه هست و بس!

ماجرای هم بندی با مسعود رجوی در زندان اوین/ گفتم امنیت شهر با سپاه هست و بس!