مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 20:272022-10-24سياسي

اسلامی: موارد باقی مانده مذاکرات با آژانس انرژی اتمی در جریان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی، امروز به همراه هیئتی از مسئولان این سازمان، جهت بازدید از دانشکده هسته ای شیراز و کلنگ زنی شهرک پرتودهی کوثر، - رییس سازمان انرژی اتمی گفت: روابط ایران با آژانس انرژی اتمی جاری است و در خصوص مراحل و سرفصل های آن، مذاکرات آغاز شده همچنین در موارد باقی مانده، مذاکرات در جریان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی، امروز به همراه هیئتی از مسئولان این سازمان، جهت بازدید از دانشکده هسته ای شیراز و کلنگ زنی شهرک پرتودهی کوثر، در این مراسم حضور یافت.

اسلامی در این مراسم اظهار داشت: یکی از محور های مورد توجه، توسعه پرتو ها در سطح کشور است و با توجه به خواست اداره اوقاف بخش مهمی از این طرح در استان فارس اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به نقشه و طرحی که ارائه شده و در شهرک صنعتی شیراز اجرایی خواهد شد، گفت: این طرح برای موضوعات پرتودهی مواد غذایی و سایر حوزه ها قابل استفاده است.

امضای موافقت نامه سه جانبه میان دانشگاه شیراز، سازمان انرژی اتمی ایران و استانداری فارس با هدف توسعه همکاری های علمی و فناوری، بخش دیگری از برنامه سفر محمد اسلامی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: موارد باقی مانده مذاکرات با آژانس انرژی اتمی در جریان است

اسلامی: موارد باقی مانده مذاکرات با آژانس انرژی اتمی در جریان است