مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 19:022022-10-24سياسي

تخلفات مرتبط با نسخه نویسی در فارس پیگیری می شود


مدیر کل اداره بیمه سلامت استان فارس گفت : تمام تخلفات در نسخه نویسی و سوء استفاده از کد ملی دیگران برای گرفتن نسخه الکترونیک، قابل پیگیری است و از این امر جلوگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، علی محمد جعفرپور، مدیرکل اداره بیمه سلامت  استان فارس ، امروز در نشستی خبری که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد ،ضمن تبریک هفته  سلامت و بیان اینکه بیمه سلامت در کشور جمعیت 46 میلیون نفر را تحت پوشش دارد،  گفت : در استان فارس 3 میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند که این تعداد متغیر است و 300 هزار نفر هنوز تحت پوشش هیچ بیمه ای قرار نگرفته اند.

وی افزود: در قدم اول جمعیت 200 هزار نفر رایگان بیمه شدند و پیش بینی می شود ظرفیت 100هزار نفر دیگر برای بیمه رایگان ، تحت عنوان مناطق کم برخوردار هنوز وجود دارد .

  جعفرپوربا بیان اینکه پزشک داشته و در حال حاضر نیازمند احیاء و بهبود  است .

  امکان  تخلف در نسخه نویسی الکترونیک کاهش یافته است وی ادامه داد : از سال گذشته طرحی با عنوان نسخه نویسی الکترونیک آغاز شد و در یک ماه گذشته 99 درصد نسخ در استان فارس به صورت الکترونیک ثبت شده است.

جعفر پور گفت : اولین و بیشترین نسخه الکترونیکی در استان فارس از ابتدای سال تا به حال را پزشکان بیمارستان پیوند داشته اند ، باتوجه به تعداد زیاد مراجعه کنندگان از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات مرتبط با نسخه نویسی در فارس پیگیری می شود

تخلفات مرتبط با نسخه نویسی در فارس پیگیری می شود