مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 18:322022-10-24اقتصادي

لازمه سازش بین کارگر و کارفرما وحدت رویه تشکل ها است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: لازمه ایجاد سازش بین کارگر و کارفرما این است که تشکل ها وحدت رویه و همدلی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک جمشید امیدی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از شرکت ماشین سازی اراک و طی نشست با مدیران و اعضای شورای اسلامی کار این شرکت، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد شاغلین استان مرکزی بین 370 الی 380 هزار نفر است که نسبت به سال 96؛ حدود 45 الی 50 هزار نفر فرصت شغلی در استان مرکزی از دست رفته است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه تشکل کارگری در شرکت ماشین سازی دارای عملکرد مؤثر و نمونه ای باشد، تصریح کرد: تعداد پرسنل ماشین سازی از 4 هزار نفر به دو هزار و 10 نفر کاهش یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خاطرنشان کرد: این در حالی است که توان اشتغال زایی استان مرکزی به مراتب بیش از ظرفیت موجود است و با تعامل و همفکری می توان این ظرفیت را از بالقوه به بالفعل تبدیل کرد.

امیدی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در استان، عنوان کرد: اخیراً دستورالعملی تحت عنوان دستورالعمل سازش در تشکل های شرکت ها و واحدهای خصوصی ابلاغ شده که در صورت بروز اختلاف بین کارگر و کارفرما بر اساس دستورالعمل ابلاغی، مشکلات در این تشکل ها مورد بررسی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه سازش بین کارگر و کارفرما وحدت رویه تشکل ها است

لازمه سازش بین کارگر و کارفرما وحدت رویه تشکل ها است