مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 15:372022-10-24بين الملل

دوباره حمله معترضان به یک نقاشی گران قیمت با پوره سیب زمینی!


این نقاشی با نام «Meules» اثر «کلود مونه» نقاش فرانسوی از سال 2017 برای نمایش به موزه باربرینی در شهر پوتسدام آلمان منتقل شده و از آن تاریخ تاکنون به امانت در آنجا نگهداری می شود.

- دوباره حمله معترضان به یک نقاشی گران قیمت با پوره سیب زمینی! این نقاشی با نام Meules اثر کلود مونه نقاش فرانسوی از سال 2017 برای نمایش به موزه باربرینی در شهر پوتسدام آلمان منتقل شده و از آن تاریخ تاکنون به امانت در آنجا نگهداری می شود.

تسنیم به نقل از گاردین: آلمانی های معترض به تغییرات اقلیمی و تخریب محیط زیست، روز گذشته به یک تابلوی نقاشی گران قیمت اثر کلود مونه که در موزه باربرینی نگهداری می شود، حمله کردند.

این نقاشی با نام Meules اثر کلود مونه نقاش فرانسوی از سال 2017 برای نمایش به موزه باربرینی در شهر پوتسدام آلمان منتقل شده و از آن تاریخ تاکنون به امانت در آنجا نگهداری می شود.

  معترضان گفته اند که این اقدام به عنوان زنگ خطری برای مواجهه با یک فاجعه آب و هوایی طراحی شده است.

آنها همچنین اظهار کرده اند که ما در یک فاجعه آب و هوایی هستیم اما تنها چیزی که شما از آن هراس دارید سوپ گوجه فرنگی یا پوره سیب زمینی است که روی تابلوهای نقاشی می ریزد!  این گروه معترض بر این باور است که دولت آلمان تاکنون همه هشدارهای زیست محیطی را نادیده گرفته و کشور را به لبه پرتگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوباره حمله معترضان به یک نقاشی گران قیمت با پوره سیب زمینی!

دوباره حمله معترضان به یک نقاشی گران قیمت با پوره سیب زمینی!