مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 13:322022-10-24سياسي

برگزاری نخستین رویداد ملی کارآفرینی ویژه افراد دارای معلولیت


نخستین رویداد ملی کارآفرینی ویژه افراد دارای معلولیت تحت عنوان «حرکت با برکت» با هدف جذب طرح ها و ایده های خلاقانه و دانش بنیان در حوزه کارآفرینی افراد دارای معلولیت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی استان، رضا و موسسه نیکوکاری رعد الغدیر برگزار می شود، کارشناسان، نخبگان، شرکت های دانش بنیان و سازمان های مردم نهاد سراسر کشور می توانند طرح ها و ایده های خود در حوزه اشتغال زایی ویژه افراد دارای معلولیت را به این رویداد ارسال کنند.

وی برگزاری رویداد حرکت با برکت را شروع یک حرکت جدی برای اشتغال پایدار و توانمندسازی معلولین دانست و افزود: رویداد ملی حرکت با برکت به عنوان نخستین رویداد کارآفرینی ویژه افراد دارای معلولیت به دنبال شناسایی و حمایت از طرح ها و ایده های برتر در حوزه اشتغال زایی برای افراد دارای معلولیت است.

مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت: این رویداد همچنین فرصتی است برای فعالان و ایده پردازان استان یزد است تا ایده ها و طرح های خود در حوزه ی اشتغال افراد دارای معلولیت را برای ارائه طرح به سرمایه گذار عرضه کنند.

ابهت تصریح کرد: طرح ها و ایده های رسیده به رویداد حرکت با برکت توسط داوران ارزیابی و طرح های برگزیده همزمان با 21 آذر روز جهانی معلولین معرفی شده و مورد تقدیر قرار می گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین رویداد ملی کارآفرینی ویژه افراد دارای معلولیت

برگزاری نخستین رویداد ملی کارآفرینی ویژه افراد دارای معلولیت