مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 15:222022-10-23اقتصادي

پرداخت 800 میلیون تومان برای درمان ناباروری زوجین در همدان


مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از پرداخت هزینه 800 میلیون تومانی از سوی بیمه سلامت برای درمان نازایی و ناباروری زوجین طی امسال خبر داد.

- فریبرز نیاستی؛ مدیرکل بیمه سلامت استان همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به آغاز هفته بیمه سلامت اظهار کرد: سوم آبان ماه سال 1373 قانون و جوانی جمعیت زوجین نابارور می توانند تا سن 49 سالگی و تا سه دوره درمانی از خدمات درمانی نازایی و ناباروری بهره مند شوند خاطرنشان کرد: بیمه شدگان با مراجعه به مراکز دولتی و خصوصی طرف قرارداد 10 درصد تعرفه دولتی هزینه های درمانی نازایی و ناباروری را بر اساس ضوابط مربوطه پرداخت می کنند و بقیه هزینه ها به عهده بیمه سلامت است.

وی با تاکید به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 800 میلیون تومان برای درمان نازایی و ناباروری بیمه شدگان استان همدان پرداخت شده است گفت: این رقم در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته رشد بسیار چشمگیر و قابل توجهی داشته است.

نیاستی در ادامه به دومین روز از هفته بیمه سلامت طی امروز اشاره کرد و افزود: این روز به نام بیمه سلامت، سلامت الکترونیک و سازمان هوشمند نامگذاری شده است و خوشبختانه اهتمام مجموعه بیمه سلامت به اجرای طرح هایی مانند نسخه نویسی الکترونیک، تبادل و رسیدگی الکترونیکی اسناد بستری و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 800 میلیون تومان برای درمان ناباروری زوجین در همدان

پرداخت 800 میلیون تومان برای درمان ناباروری زوجین در همدان