مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 12:572022-10-23ورزشي

درخشش دختران تکواندوکار قم با 10 مدال


سلیمان قلی زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: رقابت های تکواندو دختران قهرمانی کشور در گروه سنی خردسالان با حضور نخبه ها و استعدادهای این رشته از نقاط مختلف کشور به میزبانی هیات تکواندو مازندران در مجتمع ورزشی شهدای فریدونکنار برگزار شد و با درخشش قمی ها پایان یافت.

سرپرست هیات تکواندو استان قم خاطرنشان کرد: در این دوره از پیکارها دختران تکواندوکار استان های مازندران، تهران، البرز، قزوین، سمنان و قم در قالب منطقه دو با یکدیگر رقابت کردند که دختران هیات تکواندو قم در تمامی اوزان 10 نشان ارزشمند برنز به دست آوردند.

وی اضافه کرد: نازنین زهرا حکیمی فر، هانیه پاداش خواه، نهال فتحی اشتیاقی، یاسمین شاه محمدی، بهار ظفرقندی، بهار عاشوری، سوگل حیدرلو، زینب ناصری پور، نازنین زینب پسندیده و فاطمه مثقالی از استان قم در این دوره از پیکارها با ایستادن در جایگاه سوم صاحب گردن آویز برنز شدند.

قلی زاده بیان کرد: در پایان این رقابت ها تیم هیات تکواندو استان قم در مجموع تیمی بعد از مازندران، البرز، تهران و بالاتر از قزوین و سمنان، عنوان چهارمی را کسب کرد، ضمن اینکه مریم سادات محمودزاده حسینی به عنوان سرمربی، سمیرا اسلامی و پریسا کشاورز به عنوان مربی و فرشته کریمی مهر به عنوان سرپرست در کادر تیم خردسالان دختر قم حضور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دختران تکواندوکار قم با 10 مدال

درخشش دختران تکواندوکار قم با 10 مدال