مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 10:072022-10-23سياسي

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس: آلودگی هوا باید با کمک تمام دستگاه ها حل شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، سمیه رفیعی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در بنیاد برکت هستند که یکی از وظایف شان حمایت از بانوان کارآفرین است و در بسیاری از استان های کشور این حمایت ها توسط این بنیاد انجام می شود اما تهران به دلیل اینکه شهری برخوردار محسوب می شود از دریافت این حمایت ها کمترین بهره را می برد.

وی اضافه کرد: اولین اقدام بنده دعوت از بنیاد برکت در پردیس است تا در جمع نمایشگاهی خانم های کارآفرین حاضر شده و به توسعه کسب و کار آنها و رونق فروش شان بپردازند.

  رییس فراکسیون محیط زیست مجلس در خصوص اینکه به فصل زمستان نزدیک می شویم و وارونگی هوا، افزایش آلاینده ها و همچنین عدم تعطیلی معادن و کارخانه ها در استان تهران و دیگر کلانشهرها را شاهد هستیم، ابراز کرد: اقدامات مجلس در حوزه آلودگی هوا فوق العاده و منحصر به فرد بوده و این را به عنوان مسئول این حوزه نمی گویم، بلکه به عنوان کارشناس اعلام می کنم.

وی بیان کرد: نظارت بر قانون هوای پاک در این مجلس به صورت کامل انجام و نقاط ضعف و قوت آن احصا شده است و بر نحوه اجرای قانون و اقدامات مجری که احتمالا از اجرای کار سر باز می زند رسیدگی و تمام گلوگاه های این قانون شناسایی، اعلام و راهکارهای مورد نیاز شناسایی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس: آلودگی هوا باید با کمک تمام دستگاه ها حل شود

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس: آلودگی هوا باید با کمک تمام دستگاه ها حل شود