مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 17:072022-10-22سياسي

پیکر شهید مدافع حرم فاطمیون «امید اکبری» در تهران تشییع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، مراسم تشییع شهید مدافع حرم «امید اکبری» که پس از 6 سال شناسایی شد، با حضور مردم مومن و شهیدپرور اسلامشهر از مقابل درب منزل شهید آغاز شد و سپس پیکر مطهر این شهید مدافع حرم برای آیین وداع به محل مصلی نماز جمعه اسلامشهر منتقل شد.

- پیکر شهید مدافع حرم فاطمیون امید اکبری در تهران تشییع شد در جریان عملیات های اخیر تفحص شهدا در سوریه، پیکر مطهر شهید اکبری کشف و از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، مراسم تشییع شهید مدافع حرم امید اکبری که پس از 6 سال شناسایی شد، با حضور مردم مومن و شهیدپرور اسلامشهر از مقابل درب منزل شهید آغاز شد و سپس پیکر مطهر این شهید مدافع حرم برای آیین وداع به محل مصلی نماز جمعه اسلامشهر منتقل شد.

پیکر مطهر شهید امید اکبری پس از آیین وداع در مصلی، بر روی دستان نمازگزاران و با حضور محسن منصوری استاندار تهران و جمعی از مسؤولان تا امام زاده عقیل(ع) بدرقه و در گلزار شهدای این آستان و در جوار دیگر شهدای گلگون کفن شهرستان اسلامشهر به خاک سپرده شد.

مردم ولایتمدار اسلامشهر در این مراسم با سردادن شعارهایی، اغتشاشات اخیر آشوبگران را محکوم کرده و ضمن تجدید بیعت با آرمان های والای شهدا، بر ادامه مسیر شهیدان تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شهید مدافع حرم فاطمیون «امید اکبری» در تهران تشییع شد

پیکر شهید مدافع حرم فاطمیون «امید اکبری» در تهران تشییع شد