مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 16:272022-10-22اقتصادي

کمبود فضای نگهداری هزار قلاده سگ در پناهگاه بیرجند


مدیرعامل انجمن مهرجویان طبیعت و حیوانات بیرجند با اشاره به نگهداری 1000 قلاده سگ در پناهگاه بیرجند گفت: ظرفیت نگهداری سگ در این پناهگاه فقط 500 قلاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی گلرو، مدیرعامل انجمن مهرجویان طبیعت و حیوانات بیرجند امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درحالی تعداد 1000 قلاده در پناهگاه بیرجند نگهداری می شود که ظرفیت این پناهگاه فقط 500 قلاده است.

وی افزود: روزانه 900 تا هزار کیلوگرم غذا برای این تعداد سگ لازم است که چون کمک مالی از سمت نهاد های دولتی نداریم و کمک های مردمی هم پاسخگوی کامل نیستند، مجبوریم هر یک روز در میان به سگ ها غذا بدهیم.

مدیرعامل انجمن مهرجویان طبیعت و حیوانات بیرجند تصریح کرد: انجمن مهرجویان یک انجمن مردم نهاد است و تمام هزینه های نگهداری از سگ های بلاصاحب در این پناهگاه از طریق کمک های مردمی تأمین می شود.

گلرو یادآور شد: تاکنون هیچ کمکی برای نگهداری و تأمین غذای نگهداری 1000 قلاده سگ در پناهگاه بیرجند از سمت نهاد های دولتی دریافت نکرده ایم که در نگهداری این حیوانات هم با مشکل و چالش های زیادی مواجه شده ایم.

وی خاطرنشان کرد: غذای خوراکی قلاده سگ های پناهگاه بیرجند از طریق کشتارگاه ها تهیه می شود که بدلیل کم شدن کشتار مرغ مدتی است که برای تأمین غذا نیز دچار مشکل شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود فضای نگهداری هزار قلاده سگ در پناهگاه بیرجند

کمبود فضای نگهداری هزار قلاده سگ در پناهگاه بیرجند