مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 14:222022-10-22حوادث

330 قبضه انواع سلاح گرم و سرد، در اصفهان کشف شد


فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف 30 قبضه اسلحه جنگی و شکاری، 300 قبضه انواع سلاح سرد، انواع فشنگ، کوکتل مولوتوف، شوکر های برقی و افشانه های غیر مجاز توسط مأموران این فرماندهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: با اجرای طرح ذوالفقار در مهر ماه امسال 30 قبضه اسلحه جنگی و شکاری، 300 قبضه انواع سلاح سرد، انواع فشنگ، کوکتل مولوتوف، شوکر های برقی و افشانه های غیر مجاز توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان کشف شدند.

وی از دستگیری 700 مجرم در طرح مذکور خبر داد و افزود: قطعاً اصفهان جای امنی برای اراذل و اوباش، سارقان و افرادی که بخواهند برای مردم این شهر نا امنی ایجاد کنند، نخواهد بود و مأموران پلیس محکم و استوار و مقتدر در صحنه حاضر هستند و اجازه عرض اندام به چنین افراد را نمی دهند.

بساطی تصریح کرد: در مهر ماه سال جاری 70 طرح ارتقای امنیت اجتماعی، 200 طرح پاکسازی در پارک ها و بوستان ها و 54 طرح در حوزه برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر اجرا شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: در 7 ماهه سال جاری وقوع جرایم خشن 25 درصد، سرقت منزل 9 درصد، سرقت خودرو 17 درصد و سرقت مغازه 5 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

330 قبضه انواع سلاح گرم و سرد، در اصفهان کشف شد

330 قبضه انواع سلاح گرم و سرد، در اصفهان کشف شد