مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 14:122022-10-22دانش

تعریف جایزه های نخبگانی برای دانشجویان ناشنوا و کم شنوا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی فیروزآبادی امروز در مراسم نودانشجویان و اولین دانش آموختگان دانشگاه آزاد واحد بین الملل فرشتگان، - سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: قصد داریم برای دانشجویان ناشنوا و کم شنوا جایزه و حمایت های نخبگانی تعریف کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی فیروزآبادی امروز در مراسم نودانشجویان و اولین دانش آموختگان دانشگاه آزاد واحد بین الملل فرشتگان، اظهار کرد: ما در کشوری مترقی زندگی می کنیم که همیشه انسان هایی تأثیرگذار در آن زندگی کرده اند.

مرحوم عسگرزاده (باغچه بان) سال ها پیش، زمانی که کشور های دیگر به این مسئله توجه نمی کردند، با تاسیس آن مدرسه مشکل ناشنوایان را مورد توجه قرار داد.

وی ادامه داد: در کشور ما نزدیک به 600 هزار فرد ناشنوا و کم ناشنوا وجود دارند.

جای چنین دانشگاه تخصصی خالی بود که دانشگاه آزاد اقدام به ایجاد آن کرد.

سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اشتغال دانشجویان کم شنوا و ناشنوا، افزود: دانشگاه باید برای اشتغال این افراد به کمک آن ها بیاید.

ما نیز در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مصمم هستیم که به جامعه کم شنوا و ناشنوا، نسبت به جامعه خودشان جوایز و حمایت های نخبگانی اعطا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف جایزه های نخبگانی برای دانشجویان ناشنوا و کم شنوا

تعریف جایزه های نخبگانی برای دانشجویان ناشنوا و کم شنوا