مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 19:322022-10-21سياسي

قرآن کتاب زندگی است/باید همه مناسبات ما با سبک زندگی قرآنی تنظیم شود


معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران گفت: قرآن کریم کتاب زندگی و تنظیم کننده همه مناسبات ما است که برگزاری مسابقات قرآنی برترین زمینه برای ایجاد سبک زندگی اسلامی بین کارکنان، - سردار حسین محبی معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: مسابقات نیمه نهایی قرآن داشته است.

سردار محبی هدف از برگزاری مسابقات را ایجاد انس، الفت و  آشنایی با آموزه ها و معارف قرآن کریم برشمرد و خاطرنشان کرد: قرآن کریم کتاب زندگی ما هست که می تواند همه مناسبات فردی، خانوادگی، سازمانی و اجتماعی ما را تنظیم کند و در سپاه در صدد آن هستیم که منبع تنظیم کننده مناسبات در همه این زمینه ها آموزه ها و معارف الهی قرآن باشد.

   وی ادامه داد: در سال جاری هم ما میزبان مسابقات قرآن نیروهای مسلح کشور جمهوری اسلامی ایران و کشور سلطنتی عمان بودیم که به لطف الهی در آن مسابقات که در رشته حفظ برگزار شد که با کسب مقام نخست و برگ دیگری بر افتخارات قرآنی سپاه افزود.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران اضافه کرد: ان شاءالله در آینده نزدیک در صدد برگزاری مسابقات ارتش های کشورهای اسلامی به میزبانی کشور عزیزمان هستیم  تا یک همگرایی و هم افزایی معرفتی با تمسک به قرآن کریم ایجاد کنیم و این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن کتاب زندگی است/باید همه مناسبات ما با سبک زندگی قرآنی تنظیم شود

قرآن کتاب زندگی است/باید همه مناسبات ما با سبک زندگی قرآنی تنظیم شود