مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 16:322022-10-21سياسي

دشمن با ابزار رسانه به دنبال ایجاد تشنج و غوغاست


دشمن چون با حکومتی طرف است که اساس و تفکرش اسلامی و مخالف تفکر شرق و غرب عالم است، تمام تلاشش را می کند که با استفاده از ابزار قدرتمند رسانه تشنج و غوغا ایجاد کند تا در فضای غبار آلود مردم راه را گم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نایین، حجت الاسلام محمد مطهرخو امام جمعه شهرستان نایین با اشاره به اینکه امروز فضای مجازی در اختیار دشمنان است، بیان کرد: نوجوانان و جوانان عزیز اطلاعات را فقط از فضای مجازی دریافت نکنند و مطالعه و تفکر داشته باشند.

وی اضافه کرد: دشمنانی که خودشان را دلسوز شما معرفی می کنند، هزاران جوان مثل شما را بخاطر مقاصد خودشان به خاک و خون کشاندند و این منافقین رذل که ظاهر اسلامی درست کردند در رنگ و علم می کرد.

وی ادامه داد: دین اسلام می گوید شما اسیر شیطان و هوا و هوس ها نباشید و باید در رسیدن به خدا و در عبودیت آزاد باشید، اسلام این نوع آزادی و بها را به ویژه بعد از انقلاب به زن داده است، نه آزادی از نوع ولنگاری و بی بندوباری که ارزشی ندارد.

وی افزود: دشمن سخت به دنبال این است که مردم واقعیت ها را نفهمند، بنابر این هادیان امت را دروغگو معرفی کرده و صدای آنان را در میان غوغای تبلیغاتی محو می کنند و مردم را نیز از شنیدن و اعتماد به دلسوزان باز می دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با ابزار رسانه به دنبال ایجاد تشنج و غوغاست

دشمن با ابزار رسانه به دنبال ایجاد تشنج و غوغاست