مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 14:422022-10-21اقتصادي

استحکام قدرت اقتصادی کشور در گرو افزایش 4 برابری تولید مس کاتد است


مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: در حوزه های اکتشاف، استخراج، سرمایه، توسعه منابع انسانی و بازار در تلاش هستیم، ظرفیت تولید کنسانتره و مس کاتدی افزایش و صادرات رونق بگیرد.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتولید شد که از افتخارات است و از آن زمان تا سال گذشته ظرفیت تولید این مجموعه تا 300 هزار تن بوده است.

تمرکز بر روی اکتشافات مس است وی ادامه داد: در این راستا، تمرکز ما بر روی اکتشافات است و در برنامه سال جاری انجام بیش از 200 هزار متر حفاری پیش بینی شده که در تاریخ کشور و شرکت مس بی سابقه است.

ظرفیت کشور در حوزه اکتشاف ناکافی است؛ در استان کرمان نیاز به شرکت های مهندسی در رشته معدن داریم که هر چقدر بتوانند در این استان ظرفیت ایجاد کنند و شرکت مس آمادگی جذب همه آنها را دارد.

رستمی با اشاره به اینکه در حال حاضر بسیاری از نیازهای مهندسی، اکتشافی و حفاری را از خارج استان و حتی از خارج کشور تأمین می کنیم تصریح کرد: بنا داریم در محدوده زمانی معینی، ظرفیت اکتشاف را تا سال آینده بالاتر ببریم و 7 درصد ذخایر اکتشافی را به 10 درصد افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: کل صادرات ایران در سال گذشته 34 میلیارد دلار بوده، این در حالی است که شرکت مس به تنهایی با تحقق برنامه های توسعه اش قابلیت دستیابی به ارزآوری 10 میلیارد دلاری را دارد و این یعنی شرکت مس ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استحکام قدرت اقتصادی کشور در گرو افزایش 4 برابری تولید مس کاتد است

استحکام قدرت اقتصادی کشور در گرو افزایش 4 برابری تولید مس کاتد است