مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 09:072022-10-21اقتصادي

افزایش ظرفیت ارسالی گازهای مشعل نفت گچساران به پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس


مدیرعامل نفت گچساران از افزایش ظرفیت ارسالی گازهای مشعل نفت گچساران به پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس در آینده نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران مهرداد کاهکش در نشست با مدیرعامل پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس اظهار کرد: نقش اصلی و کلیدی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در تأمین گاز که خوراک اصلی  پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس می باشد مهم و اساسی است.

 وی بیان کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با تأمین مقدار 700 میلیون فوت مکعب از خوراک پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس، نقشی ویژه در زنجیره تولید و خلق ثروت برای کشور دارد.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران تصریح کرد: همکاری سازنده ای بین مجتمع های پالایشگاهی 900 و 1200 برای تأمین خوراک پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس با هدف توسعه پایدار برقرار است.

کاهکش عنوات کرد: با توجه به فصل پیش رو این همکاری بیشتر خواهد شد.

مدیرعامل نفت گچساران خاطرنشان کرد: در حال حاضر و به منظور افزایش این ظرفیت و تأمین خوراک بیشتر برای پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس، شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در تلاش است تا ظرفیت گاز ارسالی در آینده نزدیک افزایش یابد.

نشست مدیرعامل نفت و گاز گچساران و مدیرعامل پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس که به منظور تعامل هر چه بیشتر در گچساران برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت ارسالی گازهای مشعل نفت گچساران به پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس

افزایش ظرفیت ارسالی گازهای مشعل نفت گچساران به پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس