مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 00:022022-10-20اقتصادي

طرح های گردشگری در روستاهای بوشهر با 330 میلیارد تومان اجرا می شود


مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر گفت: امسال 33 روستا ساحلی استان بوشهر تحت پوشش طرح دریا پایه قرار گرفته است که با اعتبار 330 میلیارد تومان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، اسماعیل سجادی منش شامگاه امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: برای اجرا طرح دریا پایه در روستاهای ساحلی استان بوشهر 330 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

اراضی بردو در محدوده بردستان شهرستان دیر که در حریم و محوطه آثار باستانی قرار داشت با رعایت اصول میراث فرهنگی و سال ها کاوش تعیین تکلیف شد و بخشی از مشکلات مردم برطرف می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر افزود: مشکلات حریم اثر تاریخی مسجد جامع شهر بردستان مورد بررسی قرار گرفت و نظرات به وزارتخانه اعلام که بعد از تصویب مشکلات موجود حل خواهد شد.

وی بیان کرد: چند طرح گردشگری در منطقه سورو و دوراهک در کارگروه رفع موانع تولید شهرستان دیر با حضور معاون امور اقتصادی استانداری و مدیران کل استان مورد بررسی قرار گرفت و با تأمین اعتبار بانکی لازم فاز اول آنها به بهره برداری کامل رسیده شود.

سجادی منش در ارتباط با اثر تاریخی ساختمان گمرک قدیم دیر هم اعلام کرد: برای ساماندهی و ترمیم این ساختمان آمادگی کامل داریم که با ارائه طرح و کمک فنی با  ناظر گمرکات استان همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های گردشگری در روستاهای بوشهر با 330 میلیارد تومان اجرا می شود

طرح های گردشگری در روستاهای بوشهر با 330 میلیارد تومان اجرا می شود