مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 14:072022-10-20بين الملل

تکرار سخنان احمقانه رییس جمهور اوکراین درباره ایران


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که تحرکات غرب برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران به بهانه فروش پهپاد به روسیه تشدید شده است، - ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین در مصاحبه با یک شبکه کانادایی ضمن تکرار ادعا ها درباره فروش پهپاد ها به روسیه، اظهارات تندی علیه ایران مطرح کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که تحرکات غرب برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران به بهانه فروش پهپاد به روسیه تشدید شده است، رییس جمهور اوکراین ادعا های رد شده توسط ایران را تکرار کرد.

شبکه سی تی وی نیوز کانادا مصاحبه ای با ولودیمیر زلنسکی رییس ‎جمهور آمریکا ترتیب داد و نظر او را درباره ادعا های اخیر اوکراینی ها و حامیان غربی این کشور علیه ایران جویا شد.

خبرنگار این رسانه کانادایی از زلنسکی سوال کرد: طی این هفته صحنه های وحشتناکی از حمله پهپاد های کامی کازه به کی یف را شاهد بودیم.

چگونه می توانید در برابر چنین سلاح خائنانه ای مانند این (از اوکراین) دفاع کنید؟ و آیا می توانید تأیید کنید که ایرانی ها در کریمه هستند و به روس ها نحوه استفاده از این سلاح ها را آموزش می دهند؟ رییس جمهور اوکراینی ها در ابتدای مصاحبه با این رسانه کانادایی از حمایت های همه جانبه کانادا از اوکراین در جریان جنگ اخیر قدردانی کرد و در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار سخنان احمقانه رییس جمهور اوکراین درباره ایران

تکرار سخنان احمقانه رییس جمهور اوکراین درباره ایران