مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 15:022022-10-19سياسي

استقبال خارجی های از برگزاری کنگره غدیر


دبیر اجرایی کنگره بین المللی غدیر، گفت: تاکنون 302 مقاله توسط 367 پژوهشگر به دبیرخانه رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی صبح امروز در نخستین اجلاسیه فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه در جهان که در پردیس فراجا در مرکز مازندران برگزار شد، اظهار کرد: کنگره بین المللی فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه با همکاری استانداری مازندران، نمایندگی ولی فقیه، مراکز دانشگاهی و بنیاد فرهنگی غدیر تشکیل و کمیته های تخصصی شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه فراخوان به سه زبان تنظیم و به تمام مراکز علمی و دانشگاهی ارسال شد، افزود: در سطح بین المللی از اهرم های دانشگاهی و پژوهشی استفاده شد  تاکنون 302 مقاله توسط 367 پژوهشگر به دبیرخانه رسیده است.

دبیر اجرایی کنگره بین المللی غدیر افزود: در نخستین کنگره بین المللی غدیر 28 مقاله منتخب این رویداد فرهنگی و معنوی است؛39 درصد مقالات از مازندران و بقیه ملی و فراملی بوده است .

ابراهیمی خاطرنشان کرد: مقاله های برگزیده در مجموعه مقالات کنگره چاپ شده است که از این کتاب در این اجلاسیه رونمایی می شود.

وی ضمن قدردانی از فعالانی که در این کنگره زحمات وافری را کشیده اند، تصریح کرد: دین در حقیقت ظاهر و باطنی دارد که ظاهر آن ولایت است و حضرت علی (ع) و ائمه معصومین از ظواهر دین محسوب می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال خارجی های از برگزاری کنگره غدیر

استقبال خارجی های از برگزاری کنگره غدیر