مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 23:372022-10-18بين الملل

داعش طی سال جاری 150 فرمانده خود را از دست داده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «تحسین الخفاجی» فرماندهی عملیات مشترک عراق روز سه شنبه اعلام کرد که گروه تروریستی داعش طی سال جاری 150 فرمانده خود را از دست داده است.

- فرماندهی عملیات مشترک عراق خبر داد که گروه تروریستی داعش طی سال جاری 150 فرمانده خود را از دست داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، تحسین الخفاجی فرماندهی عملیات مشترک عراق روز سه شنبه اعلام کرد که گروه تروریستی داعش طی سال جاری 150 فرمانده خود را از دست داده است.

وی که با خبرگزاری رسمی عراق مصاحبه می کرد گفت که نیرو های امنیتی عراق به طور کامل بر مرز های این کشور با سوریه اشراف دارند.

این مقام نظامی عراقی اضافه کرد که فرماندهی عملیات مشترک عراق با همکاری با دیگر فرماندهان امنیتی عراق به دنبال دستگیری دیگر عناصر گروه تروریتسی داعش هستند.

الخفاجی تاکید کرد که گروه داعش به دلیل حملات هوایی ارتش عراق و کشته شده فرماندهان برجسته این گروه، توانایی های خود را از دست داده است.

فرماندهی عملیات مشترک عراق اضافه کرد: جنگنده های عراقی طی ماه های گذشته توانستند تعداد زیادی از فرماند های داعش را از بین ببرند که این اقدام به لطف بسته شدن مرز های عراق و سوریه و کنترل آن از طریق دوربین ها و برج های دیده بانی بوده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعش طی سال جاری 150 فرمانده خود را از دست داده است

داعش طی سال جاری 150 فرمانده خود را از دست داده است